Dnes se bez internetu v podnikání neobejdeme. To dnes již ví všechny firmy. Pokud se nejedná o skutečně malý rodinný podnik, pak se skutečně bez toho, že bychom byli vidět i na síti, neobejdeme. A ani v případě skutečně malých firem to není tak jisté, a pokud chtějí růst, pak jim nezbude nic jiného, než na internetu zkrátka být. Není tedy divu, že naprostá většina firem má vlastní internetovou stránku. Na ní samozřejmě najdeme základní údaje o daném podniku, jeho sortiment, a také, ač se to může zdát divné, také kontakt Skleníky na ni, a to jak ve formě telefonního čísla, tak i e-mailu na prakticky všechna oddělení. Přeci jen, k čemu mohou být užitečné? Ukazuje se, že k mnoha věcem.
V první řadě samozřejmě usnadňuje komunikaci se zákazníky. Ti nám tak mohou mnohem snadněji sdělit, co se jim na našem sortimentu líbí a co nikoliv – a všichni víme, že feedback je pro každý podnik velmi důležitý, pokud se chce zlepšovat a dosahovat zisku. Zároveň však také urychluje vyřizování například nejrůznějších stížností či speciálních požadavků. Zákazník se tak také může zeptat, zda máme daný výrobek na skladě, a pokud ano, pak na které prodejně, případně zda je možné jej poslat na určité místo.
Dále zde máme fakt, že to přidává na důvěryhodnosti. Zákazníci tak vidí, že ona firma skutečně fyzicky existuje, a mnohem spíše jí tak uvěří. To znamená, že onen podnik bude mít více zákazníků, přičemž se jim tím zároveň zvýší zisk, a to je v podnikání vždy dobře. V neposlední řadě je zde fakt, že je nařízeno zákonem mít uveřejněnu fyzickou adresu sídla firmy, stejně jako minimálně kontaktní telefon. Důvodem je především ochrana zákazníků před neseriózním chováním některých firem, které by své anonymity jinak bezuzdně zneužívaly. Takto člověk ví, kam v případě potřeby zajít, aby se domohl nápravy. A to je jedině dobře.